На уроці інформатики ми почали
вивчати тему «Комп’ютерні віруси. Антивірусні програми». Вчитель запропонував
нам прийняти участь у навчальному проекті:
«Шкідливі програми – руйнівники інформаційної свободи»
що присвячений цій
темі. Серед питань, які досліджує цей проект, мене зацікавило таке: «Чи реальна для мене загроза від шкідливих
програм?» і я вирішив його дослідити.
Для цього
я вирішив створити спочатку опитування серед своїх однокласників, друзів та
хлопців зі спортсекції, яку відвідую, з тим, щоб після аналізу результатів з’ясувати,
які є реальні загрози від шкідливих програм, які їх джерела і як запобігти цим
загрозам.
Тож,
перший етап моєї – ознайомлення з попереднім теоретичним матеріалом. Дещо я
почув на уроці за цією темою, про певні речи прочитав у підручнику.
Другий етап – складання запитань для опитування. В мене вийшло таке:
Другий етап – складання запитань для опитування. В мене вийшло таке:
Опитувальник для
дослідження на тему:
«Чи реальна для мене загроза від шкідливих
програм?»
1.
Як
часто тобі доводиться стикатися з комп'ютерними вірусами?
2.
Які
саме віруси тобі попадалися?
3.
Чи
втрачав ти інформацію через дії вірусів?
4.
Чи
доводилося тобі стикатися з іншими шкідливими програмами (блокувальники,
троянці, хробаки, програми-шпигуни)?
5.
Як
ти вирішував проблеми з цими програмами:
a)
звертався
за допомогою до друзів, які вже стикалися з такою проблемою;
b)
запрошував
фахівця з комп'ютерної фірми за допомогою батьків;
c)
просив
допомогти вчителя з інформатики;
d)
самостійно
знайшов рішення проблеми в інтернет;
e)
інші
варіанти.
6.
Які
заходи ти прийняв, щоб уникнути проблем безпеки в майбутньому?
Сподіваюсь, що й далі буде цікаво!

;)
ОтветитьУдалить